ABOUT

Here it is! This is my brand new blog on fashion.

First of all, I would like to tell you who I am. My name is Francesca and, as I wrote in the profile, I am a student. I am studying at Gregorio VII University, Rome, and in one year time I will be graduated in linguistic mediation. Hope so! 

Anyway, what I most like is fashion. This is why I decided to share my passion with the whole world. I don’t want to talk to you just about fashion, models, brands and so on. I am trying to open my world to all of you, giving you the possibility to take part in it. What I mean is make you actively participate in the blog
How? With photos, comments, mails, videos, ...
All you have to do is email me at thechicdress@gmail.com.

I also opened another blog
Hope you like it!



Eccolo qui! Questo è il mio nuovissimo blog sulla moda.

Prima di tutto vorrei parlarvi di me. Mi chiamo Francesca e, come ho già scritto nel profilo, sono una studentessa. Frequento l’università Gregorio VII di Roma, e fra un anno sarò laureata in mediazione linguistica. O almeno spero!

Comunque adoro la moda. Questo è il motivo per cui ho deciso di condividere questa passione con il mondo. Non voglio parlarvi solo di moda, modelli, marche di abbigliamento, eccetera, eccetera. Voglio aprire il mio mondo, dandovi la possibilità di poterne far parte. Con ciò intendo dire che potrete parteciparvi attivamente. Come? Con foto, commenti, mail, video e tutto ciò che vi passa per la mente! 
Dovete solo inviare una mail a thechicdress@gmail.com.

Ho aperto anche un altro blog
Cliccate su www.thechicdress.wordpress.com e date un’occhiata!
Spero vi piaccia!

TCD